Nasz zespół

 Dzień dobry :)

Ostatnio nasz zespół został zasilony przez fantastyczne, kreatywne i bardzo utalentowane dziewczyny :)

Poznajcie nasz Design Team:


Hej, z tej strony 
DecoartMagda
Bardzo lubię tworzyć papierowe pamiątki na różne okazje. Moja ulubiona forma to oczywiście kartki. Nie tworzę w jednym określonym stylu, choć przyznam, że najbardziej pasują mi wycinane elementy ułożone w kompozycję 🙂.
Moje twórcze miejsca 


Cześć, jestem Halina - w sieci znana jako Inka-Art.
Moją wielką pasją jest rękodzieło pod różną postacią. Tworzę w kilku technikach ale kiedy odkryłam scrapbooking - przepadłam bez reszty. Uwielbiam zabawę z papierem i mediami, kocham tworzenie przestrzennych, bogato zdobionych kompozycji. Wśród tego całego papierowego rozgardiaszu najczęściej wykonuję kartki okolicznościowe na różne okazje. Mam nadzieję że moje inspiracje prezentowane w Kartkowe ABC przypadną Wam do gustu 🙂
Serdecznie zapraszam również do siebie:


Ja z tych mało piszących o sobie... ale z pewnością większość z Was zna mnie ze strony 
Papierowo mediowe to i owo 😁🤗❤️💞

Lubię bawić się papierem, wiec dzięki  Kartkowe ABC powstają przeróżne interpretacje moich pomysłów na Wasze wyzwania ❤️❤️❤️. Mój styl przeplata się z białymi bazami, bo lubię harmonie i czystość... A dodatkowo ten cały proces karteczkowy doskonale mnie wycisza i relaksuje 🥰❤️💞

Cześć, tu Magda, bliżej znana jestem Wam jako 1001 Skrawków, a spora część z Was zna mnie z YT. Scrapbooking zajmuje szczególne miejsce w moim sercu, a na moim scrapowym biurku powstają papierowe pamiątki na przeróżne okazje. Lubię bogate kompozycje, prace w których "coś się dzieje", choć sięgam i po prostsze formy. Moje miejsce w sieci to przede wszystkim mój kanał na YT  oraz FB  i Instagram .




Cześć, z tej strony Monika z Mon-towni Piękna. Od 4 lat tworzę papierowe rękodzieło, w którym zamykam kroplę miłości, ekscytacji i szczyptę dobrego humoru! Moje serce skradło dekorowanie przestrzennych form typu exploding i shadow box oraz drewnianych skrzynek. Uwielbiam tworzyć bogato zdobione kartki, które poprzez personalizację dedykowane są tylko dla tej jednej jedynej osoby.
Z pewnością poznaliście mnie już dzięki inspiracjom w 
Kartkowe ABC . Po więcej zapraszam do moich kreatywnych miejsc w sieci:

I nasza starsza część ekipy :)

  
















Komentarze