Wyzwanie f jak fioletowy

 

Witajcie w nowym roku!

Zapraszamy na kartkowy alfabet :)

W poprzednim roku bawiliśmy się z odwróconym alfabetem. 

W tym roku literki zostały porozrzucane i nie wiadomo jaka będzie następna w kolejce ;) 

Mamy jeszcze jedną niespodziankę, ale o tym w następnym wyzwaniu ;)

Temat pierwszego wyzwania w tym roku jest bardzo łatwy:

F jak fioletowy



Serdecznie zapraszamy do zabawy z nami!

Wyzwanie trwa do  15 stycznia!
 
 Zgłaszanie prac na dole w "żabce" w formie klasycznej kartki, 
czyli otwieranej z miejscem na wpisanie życzeń. 
Kartka może mieć nietypowy kształt, ozdobiony nie tylko front, ale i tył i środek. 
Czekoladownik, exploding box i pop-up box nie są traktowane jako kartka 
na potrzeby naszych wzywań. 

Można zgłaszać kilka prac na wyzwanie, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnym poście. 
 Można dodawać prace z blogów, FB, IG, stron internetowych. 
Prosimy, aby dodawać link/banerek do notki ze zgłaszaną pracą, 
aby więcej osób mogło dowiedzieć się o wyzwaniu i bawić się razem z nami :)

Pamiętajcie też o pozostałych zasadach naszych wyzwań!

 

Oto nasza gościnna inspiracja

Ania and Quilling



 

 

A tak inspiruje nasze DT


Zapraszamy do zabawy! :)

Komentarze

  1. Fioletowy mówisz? dawno nie robiłam nic fioletowego, więc challenge accepted;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie pokazuje się żabka, pink dodaje tutaj https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid068E7kHERxcXE9vZAQf8kDntm22XzJA7Bnbd5KNaUWbZxUSFsSpVdJAfZB1kLXXQDl&id=100064056184756

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Ja również wklejam w komentarzu bo nie widzę żaby🙂 dodatkowo nie wiem czy tylko mi ale nie wyświetlają mi się zfjecia inspiracji

    https://www.papierowymix.pl/2024/01/kartka-motywacyjna-we-fioletach.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety u mnie też nie widać zdjęć. Nie mem też możliwości pobrania banerka, bo także jest niewidoczny. Wzięłam udział w wyzwaniu, ale podlinkowałam tylko w nazwie bloga i temacie wyzwania, bo banerka nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz