Nasz nowy zespół :)

Mamy ogromną przyjemność przedstawić nasz nowy zespół, który będzie Was inspirował przez najbliższy czas :)
Oto szalenie utalentowane dziewczyny: 
Hej! Mam na imię Patrycja i kocham tworzyć! Wiele kobiet kupuje kosmetyki i ciuchy a ja tekturki i papiery do scrapbookingu :D Prywatnie mama i żona, a zawodowo lektor angielskiego i metodyk ;) W sieci znajdziecie mnie jako Scrapatki Patrycja Serafin ;) Zapraszam na mój fb Scrapatki Patrycja Serafin,  na konto na instagramie,  a jeśli lubicie filmiki to wskakujcie na mój kanał yt ;)


Witam. Mam na imię Patrycja. Wiele lat zazdrościłam tym, którzy mają hobby, swoją pasję. Uważałam, że ich życie dzięki temu jest dużo ciekawsze od mojego. A u mnie tylko praca-dom, praca-dom i tak w kółko. Długo mi zajęło znalezienie zajęcia, w którym mogłabym się zatracić, odprężyć, zapomnieć o problemach. No i nagle zupełnie przez przypadek udało się!!! Odkryłam, że cięcie papieru to coś, co mnie odpręża. Zakochałam się w kolorowych kolekcjach, tekturkach i innych “przydasiach” i tak, w listopadzie tamtego roku, powstały pierwsze kartki ślubne i albumy. A teraz powoli, małymi kroczkami staram się rozwijać moją pasję 😊
Moje miejsce w sieci to



Mam na imię Aldona, mieszkam w Austrii, żona, mama dwójki dzieci, na co dzień kobieta pracująca, a w wolnych chwilach scrapująca :0)
Możecie mnie znaleźć: https://instagram.com/dekodonka/?hl=de


Hej!
Mam na imię Natalia, w sieci działam pod szyldem "Handmade and Me".
Pochodzę z Poznania, lecz aktualnie mieszkam w UK :)
Scrapbooking i cardmaking pochłonął mnie całkowicie ;) - to jest to co kocham robić - zamykam się w pracowni na dłuuugie godziny, a dzień bez cięcia, klejenia i zapachu świeżo wydrukowanego papieru to dla mnie dzień stracony ;) Uwielbiam również tworzyć prace mixedmediowe :)
Moje miejsca w sieci to:

Reszta Zespołu to dziewczyny, które już znacie :)

Ania

Ania


Ludkasz

Komentarze