Powitanie oraz Wyniki naboru do DT

Witajcie serdecznie w Nowym Roku 2018.
Życzymy Wam szczęścia osobistego oraz bardzo twórczego Roku!

A teraz pora na przedstawienie osób, które będą razem z obecnym DT współtworzyć bloga.
  
Aneta
 




Lubię wyzwania dlatego zgłaszam swoją kandydaturę do DT.
Nie lubię pisać o sobie. Pracuję w szkole, w wolnym czasie wycinam i kleję.
Ciągnie mnie do mediów, eksperymentuję i ciągle szukam swojego stylu :)

Zapraszam na bloga:
http://manufaktura-anety.blogspot.com/

 Agnieszka


 Nazywam się Agnieszka Wolnicka-Pawlik, w świecie internetowym posługuję się nickiem chanya13.

Swoim papierowym hobby zajmuję się od ponad 5 lat .
Lubię wykonywać kartki, notesy, albumy, exploding boxy, rzadziej LO oraz prace mediowe. Ulubiony styl to prace głównie wielowarstwowe z kwiatami, motylami, perłami, tekturkami, koronkami, wycinankami ...i wszelkiego rodzaju dodatkami. Lubię "bogate" prace. Tworzę prace zarówno romantyczne jak i w stylu vintage. Często z własnej roboty kwiatami. Ostatnio moje serce skradł foamiran. Od czasu do czasu sięgam po Promarkery i koloruję.



 Karolina



Mieszkam w Rzeszowie. Z wykształcenia jestem pedagogiem, z zawodu - obecnie - handlowcem, z zamiłowania - wszystko po trochu... :)
Od ponad 4 lat mój czas (nawet gdy tego czasu brak...) wypełniają papier, nożyczki i cała sterta przydasi! :)
Tworzę głównie i przede wszystkim kartki i to one są mją największą miłością :) Staram się być wszechstronna i tworzę tak jak czuję i w klimacie, który akurat przyniesie mi wena. Poza kartkami tworzę także albumy, notesy, zakładki do książek, exploding boxy, blejtramy i tagi, oraz pamiątkowe ozdoby z drewna.
Poza scrapowaniem uwielbiam: mojego psa Soska, kolor zielony, Roztocze, pistacje i wszelkie orzechy, jesień oraz zimę, budyń śmietankowy (kolejność przypadkowa), a w wolnych chwilach książki Stefana Dardy.
Kasia


Mam na imię Kasia - pochodzę z Brzegu (woj. opolskie).
W świecie wirtualnych twórczości widnieję jako Kasia/Papierowe hobby/.
Moja twórczość to głównie, najczęściej i z umiłowania kartki okolicznościowe, ale też i inne formy: czekoladowniki czy tagi. Uwielbiam tworzyć prace z tekturkami, prace wielowarstwowe, romantyczne, kwieciste, także męskie, coraz częściej  z użyciem różnego rodzaju mediów.
Chętnie piszę na blogu oraz odwiedzam inne scrapowe blogi. Lubię stawiać czoła kartkowym wyzwaniom, jestem gotowa na nową przygodę! 

Serdecznie witamy w naszym Zespole,
a już jutro zapraszamy na nasze pierwsze wyzwanie w 2018 roku.



Komentarze