Witamy w Nowym Roku 2016!



Na początek chciałybyśmy Wam wszystkim życzyć fajnego Roku, wielu kreatywnych pomysłów oraz ZDROWIA, bo bez tego nie ma nic!


Dziękujemy wszystkim naszym sympatykom, fanom oraz oczywiście, Uczestnikom Wyzwań :) za tak liczny w nich udział oraz za Wasze wspaniałe kartki.


Już w poniedziałek, 4 stycznia ruszamy z nowym Alfabetem.
Ale zanim to nastąpi, chciałybyśmy poinformować, iż dołączyły do nas trzy wspaniałe dziewczyny.




Nazywam się Joanna Tatiana czyli Tajanna. Jestem ekonomistką z duszą humanistki i dobrze mi w obu tych światach. Nigdy nie lubiłam prac ręcznych, ani żadnych babskich robótek. Ale za to zawsze kochałam kolory, ładne papiery, klimatyczne ozdoby i byłam wrażliwa na tzw. ładne rzeczy.


Jak to w życiu bywa, kartkować zaczęłam przez przypadek równo dwa lata temu i wciągnęło mnie na amen. Problem w tym, że jako zodiakalną bliźniaczkę ciągnie mnie w wielu kierunkach. Kocham nie tylko papier, ale także techniki mix mediowe, decoupage,odnawianie mebli czy robienie wieńców. Wszystko to wymaga nie tylko pieniędzy, ale przede wszystkim czasu i miejsca, którego ciągle mi brakuje.


Lubię uczestniczyć w wyzwaniach, im trudniejsze tym lepsze, gdyż uważam, że wymagają znacznie większej kreatywności niż tworzenie bez wymagań. Uwielbiam styl vintage, shabby i wszystko, co postarzone i podniszczone. 


Od półtora roku prowadzę bloga „The other side of me” (moja druga/inna strona), na którego serdecznie zapraszam


Bardzo dziękuję ekipie Kartkowego ABC za zaproszenie do współtworzenia bloga!


***




Mam na imię Natalia. Prywatnie, szczęśliwa żona, matka dwójki chłopaków i dziewczynki. W świecie wirtualnym prowadzę bloga Bluebell Chandlery. Tworzę od paru lat, choć powiem szczerze , będąc w szkole twierdziłam, że nie mam do tego „ręki”. 

Trudno jest mi określić mój styl, ponieważ lubię różnorodność: od kwiatowych kompozycji po mix media, od kartek po albumy i pudełka, powstało nawet kilka LO. Ciągle się uczę, rozwijam i próbuje nowych nieznanych dla mnie jeszcze rzeczy co sprawia mi wielką frajdę. 

Uwielbiam swoje „papierki” (jak mówi mój mąż) i im poświęcam każdą swoją wolną chwilę. Czuję się spełniona w tym co robię, a przede wszystkim spędzam czas przyjemnie i twórczo. Radość innych jest moim motorem do dalszego działania. 

***




Witam!

Mam na imię Agnieszka, w świecie wirtualnym funkcjonuję jako Agnieszkapasjonata
i pod taką też nazwą prowadzę bloga



Moja pasja rozwija się na dobre od pięciu lat. Tworzę przeważnie kartki i pudełeczka.  Uwielbiam prace warstwowe, kwiatowe, w stylu vintage i shabby chic, co nie oznacza, że inne style omijam wielkim łukiem :) Od jakiegoś czasu zakochana po uszy w tekturkach.

Bardzo się cieszę, że dołączę do zespołu Kartkowego ABC. Mam również nadzieję, że uda mi się Was zainspirować moimi pracami :)


***

Koniecznie odwiedźcie blogi dziewczyn, aby zobaczyć, jak wspaniałe prace tworzą.

Jeszcze raz zapraszam do udziału w pierwszym wyzwaniu.


Litera A pojawi się 4 stycznia!


Komentarze