Kartkowa inspiracja - Nats

Na naszym blogu dzisiaj inspiracja laureatki wyzwania z ramką.

Przedstawiamy: 
.
.
Nats 


Oto kilka słów od naszego gościa:

Hej! Nazywam się Natalia chociaż w blogowym świecie jestem znana jako Nats. Moje kreatywne miejsce w sieci to http://simplevariations.blogspot.com

Na co dzień jestem studentką filologii angielskiej o specjalności kulturoznawczo tłumaczeniowej. Rękodziełem, a w szczególności scrapbookingiem i cardmakingiem, zainteresowałam się około 2 lat temu i niedługo po tym twórcze działania zaczęły pochłaniać prawie cały mój wolny czas. 

I tak jest do dzisiaj. ;) 
Jeśli chodzi o moje prace to uwielbiam kontrasty, więc kartki wolę romantyczne, vintage i shabby a LO'sy zwariowane, kolorowe i bardzo energetyczne. 

I co więcej mogę powiedzieć? 
Po prostu to kocham i nie wiem czy kiedykolwiek się z tego wyleczę. :) 
Serdecznie dziękuję za zaproszenie do wspólnego inspirowania z DT Kartkowego ABC, a wszystkich zaglądających zapraszam do wspólnej zabawy. ;))

Nats przygotowała dla nas wspaniały komplet z przepiękną tekturką. 





Dziękujemy Natalii za wspaniałą inspirację. 

Jednocześnie zapraszamy na aktualne wyzwanie T jak Tekturka.



Komentarze

Prześlij komentarz