środa, 24 września 2014

Kartkowa inspiracja - Sylwia S.

Na naszym blogu dziś inspiracja od laureatki wyzwania z Ptakiem/Piórkiem . 
Oto...


Sylwia S.




Oto kilka słów od naszego Gościa:

Nazywam się Sylwia Spryszak pod pracami podpisuje się  jako Sylwia S.
Jestem mamą trzech córeczek i wraz z moim mężem mieszkamy w Irlandii. 

Scrapbookingiem zajmuje się od 18 miesięcy. 
Robieniem kartek " zaraziłam się " od Teo. 
U niej zamówiłam album ze zdjęciami i przy kawce Ilona opowiadała o tym jaką jej sprawia przyjemność robienie kartek oraz innych cudownych rzeczy z papieru. 
I tak na wiosnę 2013 sama spróbowałam pociąć papier na kawałki dodać napis ,przykleić kwiatki... i tak tnę i przyklejam je  do dziś.  
Nadal uważam się za osobę początkującą i powoli przekonuje się do używania nowych produktów typu media czy właśnie stemple.
Moje prace można zobaczyć na blogu cosodsiebie.blogspot.ie

Sylwia przygotowała dla nas kartkę ze Stemplem





Serdecznie dziękujemy!!! 

 

1 komentarz:

  1. Takie kartki lubię najbardziej - bez nadmiaru mediów i ozdobników.

    OdpowiedzUsuń