Wyzwanie #4 - ĆWIEK

Nadszedł czas na kolejne nasze wyzwanie.
Temat to Ć jak Ćwiek,
czyli jedyną wytyczną jest wykorzystanie ćwieka, który będzie widocznym elementem zgłaszanej kartki.
Na jej wykonanie macie czas do 3 marca.
Możecie zgłosić tylko jedną kartkę.
 
Zwycięzca otrzyma od nas baner oraz będzie miał możliwość przedstawienia siebie
oraz swojej twórczości na naszym blogu. Jeżeli wyrazi chęć, będzie mógł wykonać kartkę inspiracyjną do kolejnego  wyzwania.  

      
Oto nasze inspiracje:
Ana

Tematyka miłosna mojej kartki jak przystało na luty, choć w nietypowej kolorystyce odcieni brązu. Jej bazą jest papier farbowany wyciągiem z kawy, do tego farbowana koronka i brązowe przeszycia. Ozdobą są własnoręcznie wykonane kwiaty, których środki to duże metalowe ćwieki. Ponadto trzy ćwieki perłowe w kolorze bordo. "Przepis na miłość" to grafika, którą znalazłam w sieci tutaj. =)



Przygotowałam ślubną kartkę, ostatnio je lubię najbardziej.
Kartka bardzo prosta.
Różyczki ręcznie klejone, natomiast tytułowy ćwiek znajduje się w kokardzie. :)





Kartki zgłaszamy za pomocą "żabki" pod tym postem. 
   Prosimy linkować do pracy, nie do całego bloga.
W poście z Waszą kartką zamieśćcie link do tego wyzwania oraz banerek:


Życzymy fajnej zabawy !

Komentarze

  1. Witam wiosennie :)
    jestem pierwsza i mam nadzieję, że nie ostatnia. Wasze ćwiekowania są przepiękne, z pewnością podglądnę i wykorzystam w swoich pracach - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace, chętnie wzięłam udział ;-) pozdrawiam serdecznie http://magialekanto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz