Kartkowa inspiracja - jot.be.gie

Witamy kolejnego gościa -  zwycięzcę drugiego wyzwania
 
 
Oto kilka słów od Asi
 Na imię mam Joanna i jestem z Podkarpacia. Prywatnie pracuję zawodowo jako instruktor w Domu Kultury.  Jestem też żoną i mamą. W internetowym świecie posługuję się nickiem jot.be.gie. Różnymi formami rękodzieła interesuję się odkąd pamiętam. Tworzę wieńce dożynkowe, palmy wielkanocne kwiaty z bibuły itd. Scrapbooking, (który całkowicie skradł moje serce)też poznałam dość dawno , jednakże dopiero niespełna rok temu odważyłam się założyć własny blog- nakredensie.blogspot.com
 Bardzo się cieszę iż, mogłam inspirować w wyzwaniu .
Zapraszam Was do wspólnej zabawy z ćwiekiem!
Pozdrawiam serdecznie!

Zobaczcie, jaką śliczną kartkę wykonała do naszego wyzwania "Ć jak ćwiek"



Kartka wykonana z papierów ScrapandMe. Do tego obowiązkowy ćwiek, pobielony sznurek, koronka, brokatowe serca i własnoręcznie robione róże.




Asiu, a Tobie ślicznie dziękujemy i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Komentarze

Prześlij komentarz