Kartkowa inspiracja - Ania G-P


Witamy na naszym blogu zwyciężczynię naszego pierwszego Wyzwania. :)





Oto kilka słów od Ani:

Mam na imię Ania. Scrapbookingiem zainteresowałam się dokładnie rok temu i od tego czasu praktycznie nie rozstaję się z nożyczkami i papierem. Zawsze znajdzie się okazja, żeby zrobić jakąś kartkę – bo właśnie kartki pochłaniają mnie najbardziej.
Z wykształcenia jestem farmaceutką, dlatego moje prace staram się wykonywać z „aptekarską” precyzją i dokładnością.
Cały czas się uczę i odkrywam nowe techniki, ale preferuję raczej prosty styl, bez przepychu. Najbardziej zachwycają mnie kartki w stylu vintage, uwielbiam prace w ciepłych odcieniach beżu i brązu.
Zobaczcie, jaką śliczną pracę wykonała do naszego obecnie trwającego wyzwania "Ć jak ćwiek":

Kartkę stworzyłam dla mojej siostry, romantyczki, projektantki ogrodów i miłośniczki róż, z okazji jej urodzin. Wybrana przeze mnie kolorystyka, ozdobna ramka i papier z ornamentowym wzorem nawiązują do ogrodów barokowych, które są jej pasją.


Więcej prac naszego Gościa możecie zobaczyć na blogu Ani - my scrapping life..., gdzie Was gorąco zapraszamy.
Czujcie się zainspirowani i przyłączcie się do naszego wyzwania z ćwiekiem.

Aniu, a Tobie ślicznie dziękujemy i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Komentarze

Prześlij komentarz