Wyzwanie #2 - B jak Brokat

 Cieplutko zapraszamy na nasze drugie kartkowe wyzwanie.
Jego temat to B jak Brokat.
Wytyczną jest wykorzystanie elementu brokatowego w dowolnej postaci.
Do Waszej dyspozycji są wszelkie gotowe elementy brokatowe:
papiery, tektury, kwiatki, wstążki, taśmy, dżety, naklejki, kulki, aplikacje, kształty piankowe...
Wasze prace możecie ozdobić elementami przygotowanymi własnoręcznie przy pomocy brokatowych półproduktów - brokatu w kleju, brokatu sypkiego, czy brokatowych farb.
Kreatywnym polecamy zajrzeć do kosmetyczki, gdyż wiele kosmetyków jest właśnie brokatowych.
Ważne, aby wybrany brokatowy dodatek był wyraźnie widocznym elementem zgłaszanej kartki.
Na wykonanie pracy macie dwa tygodnie od dziś,
czyli dokładnie do 03.02. do północy.
Możecie zgłosić tylko jedną pracę.
Zasady wyzwań są dostępne zawsze w zakładce u góry bloga.

Wyniki ukażą się w terminie do 7 dni od zakończenia wyzwania.
Zwycięzca będzie tylko jeden i otrzyma okolicznościowy baner.
Dodatkowo: zwycięzca wyzwania będzie miał możliwość przedstawienia siebie
oraz swojej twórczości na naszym blogu. 
Będzie mógł także, o ile wyrazi chęci, wykonać pracę do kolejnego naszego wyzwania. :) 

 Prace zgłaszamy za pomocą  "żabki" pod tym postem.
Jeśli ktoś nie wie, jak to zrobić, można dodać link do pracy w komentarzu.
W poście z Waszą pracą zamieśćcie link do tego wyzwania oraz banerek:



I najważniejsze - świetnie się przy tym bawcie!



Oto nasze prace:







Ja poszalałam z brokatowym papierem, gdyż innego brokatu nie posiadam :) 

Moja kartka jest bardzo prosta, brokatowy papier, napis z tekturki i kokarda z czarnego tiulu i gotowe ;) Połączenie zaskakujące prawda?









U mnie kartka walentynkowa. Brokat (papier brokatowy) widoczny na banerku/proporczyku. 
Motyl to ukłon w stronę wiosny.  
Dodałam trochę flizeliny po bokach, nitów i sznurka. Oraz moje ulubione podarcia. 
Jeszcze parę półperełek i chlapnięć i całość gotowa.

 Ana



Moja kartka jest w złotej oprawie. Do jej stworzenia wykorzystałam gotową gwiazdkę brokatową, brokatową wstążkę, napis freebie, który otoczyłam ramką z sypkiego brokatu oraz spinacz, który udekorowałam brokatem w kleju. Napis w wolnym tłumaczeniu mówi "Nie pozwól nikomu zmatowić twojego blasku".


A jak Was inspiruje brokat?
Z radością obejrzymy Wasze prace.
Czekamy na linki! 

Komentarze

Prześlij komentarz