Powitanie

Serdecznie witam na blogu wyzwaniowym "Kartkowe ABC".
Motywem jego powstania była pasja tworzenia kartek.
Aby nie powielać schematu innych blogów ustaliłam, że tematy wyzwań będą ułożone alfabetycznie.
Nie znalazłam podobnego pomysłu w polskiej blogosferze, trafiłam jedynie na bloga zagranicznego:
ABC Challenges.
Zasady naszych wyzwań znajdują się w zakładce pod tytułem bloga.

Chciałabym także podziękować za liczny pozytywny odzew oraz podpowiedzi w sprawie utworzenia bloga w  grupie na FB "Scrapbooking - Poradzimy sobie!".

Zespoł Projektowy zostanie przedstawiony w jutrzejszym poście.
Pierwsze Wyzwanie 6 stycznia!!

Serdecznie zapraszam do udziału w naszych Wyzwaniach1




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze :) Dziękuję w imieniu całego Zespołu!

      Usuń
  2. świetny pomysł!!!!!! będę zaglądać często :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygująco- może tu będę miała szczęście do wyzwań... :) Będę zaglądać- tymczasem życzę wspaniałego rozwoju i nie tylko z okazji założenia strony, ale też z okazji Nowego roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. melduję, że będe zaglądaćhttps://www.facebook.com/pages/Ma%C5%82e-rado%C5%9Bci-Monika-Krzemi%C5%84ska/139627666247267?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również będę wpadać :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę podglądać a może nawet wezmę udział ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super inicjatywa :) Na pewno będę Was odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Zapraszam, także do udziału w wyzwaniach.

      Usuń

Prześlij komentarz