Nasze DT

Kochani, pragniemy przedstawić się Wam króciutko.
Tworzyć na tym blogu będą dla Was trzy wielbicielki kartkowej formy.
Oto kilka słów o...

Visell

Mam na imię Iza. Scrapbookingiem zainteresowałam się ponad dwa lata temu. Praca z papierem daje mi wiele radości. Wykonuję różne formy scrapowe, jednakże najbardziej lubię robić kartki. Na niewielkiej powierzchni można zawrzeć wiele emocji oraz wyrazić w jakiś sposób siebie.
Swoje prace przedstawiam na blogu: Rękodzielnik Visell. Emocje scrapowania.


Szydełkiem w oko

Mam na imię Justyna, w świecie blogowym spotkacie mnie pod nickiem Szydełkiem w oko

Rękodzieło to moja pasja i odskocznia od codzienności. Oprócz scrapbookingu szyję i szydełkuję. Póki co nie mam jeszcze wypracowanego stylu czy formy, nadal poszukuję i eksperymentuję. Kartki są jednak formą, która towarzyszy mi od początku przygody. Uwielbiam tekturę, recycling, elementy szydełkowe oraz własnoręcznie klejone kwiaty.
Mój blog: Szydełkiem w oko


Ana

Dla świata realnego jestem Anią, dla wirtualnego Aną. W scrapowej twórczości jestem miłośniczką recyklingu, odkrywania, eksperymentowania, łączenia niemożliwego. Bardzo lubię inspirować się pracami innych, kursami, mapkami, paletami. Mój żywioł to wyzwania tematyczne. Nie boję się tworzenia prac praco- i czasochłonnych. Kartki są dla mnie bardzo cennymi drobiazgami, bo najłatwiej wyrazić w nich uczucia, okazje i wysłać je w świat, aby cieszyły oczy i serca obdarowanych.

Moje prace możecie obejrzeć na blogu: Z wiatrem i pod wiatr.  =)

Komentarze

  1. Miło was poznać, chociaż wirtualnie to się znamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitna ekipa! Obiecuję bywać tutaj i zmierzyć się czasami z Waszymi propozycjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, i ja czekam na wyzwanie - choc mam ograniczony dostep do netu to bede zagladac tu systematycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zespół i czekam na nowe wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki nie są moją mocną stroną więc praktyka tu u was będzie idealna dla mnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz